Stručni skup je akreditovan kod ZUOV - a sa tri boda
Poštovani, - Ako ste direktor ili planirate da budete direktor predškolske ustanove, osnovne i srednje škole, doma učenika - Ako svoje poslove obavljate najbolje što umete i ako ih usklađujete sa zakonskom regulativom - Ako želite da ustanova kojom rukovodite bude prepoznatljiva po odličnim rezultatima učenika, po inovacijama u nastavi, povezivanju sa naučnim dostignućima i lokalnom zajednicom - Ako pratite postignuća učenika i nastavni proces prilagođavate potrebama tržišta rada i privrede - Ako želite da iskoristite kapacitete koje imate kroz đačke zadruge i proširenu delatnost - Ako ste direktor koji prepoznaje značaj stručnog usavršavanja za kvalitetan rad ustanove/škole
Pozivamo Vas da učestvujete na konferenciji „ULOGA DIREKTORA U PROCESU OBRAZOVANJA“ Konferencija i sajam će biti održani u Vrnjačkoj Banji 25 - 27. maj 2015. godine u hotelu „ZVEZDA“
KOTIZACIJA: Kotizacija za učešće na konferenciji iznosi 5.900,00 dinara (obuhvata radni materijal, osveženje na pauzama, uverenje o pohađanju stručnog skupa i ECDL poklon vaučer u vrednosti od 14.400 dinara). Učesnici kotizaciju mogu uplatiti na tekući račun organizatora: MREŽA REGIONALNIH CENTARA I CENTARA ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE SRBIJE, Adresa: Nemanjina 23, 23300 Kikinda Tekući račun: Aik banka 105-21901-92 Svrha uplate: Kotizacija za konferenciju Prijavu za učešće na konferenciji možete izvršiti isključivo OVDE Rok za prijavu i uplatu kotizacije 22. maj 2015. godine.
Osobe za kontakt: Konferencijski program:
Prateći sadržaji konferencije:
Mreža RC i CSU Srbije u saradnji sa ECDL kancelarijom Srbije i EBC Internet test centrom organizuje BESPLATNI:
SEMINAR ZA ECDL OVLAŠĆENE ONLAJN ISPITIVAČE
za nastavnike i profesore informatike u osnovnim i srednjim školama, koji će biti održan 25.05.2015. u trajanju od 14 do 16 sati u maloj sali (sala B) hotela Zvezda u Vrnjačkoj Banji.
Opširnije informacije u vezi sa samim seminarom i načinom prijave možete pogledati OVDE.
SAJAM OBRAZOVANJA VRNJAČKA BANJA 2015 Osobe za kontakt:
Dodatna pojašnjenja i upite možete poslati na e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli Očekujemo Vas i radujemo se Vašem učešću. INFORMACIJE O SMEŠTAJU: Smeštaj učesnika je predviđen u hotelima „Zvezda“ i „Fontana“ – renovirani deo, u terminu od 25. do 27. 05. 2015. godine. VRSTA USLUGE: - Početna usluga je ručak 25. 05. 2015. godine, a završna usluga je doručak 27. 05. 2015. godine. (dva puna pansiona) STRUKTURA I CENA SMEŠTAJA: - Cena punog pansiona u jednokrevetnoj sobi iznosi 3 300,00 po osobi dnevno. - Cena punog pansiona u dvokrevetnoj sobi iznosi 2 800,00 po osobi dnevno. - Boravišna taksa i osiguranje iznosi 125,00 dinara po osobi dnevno i nije uračunata u cenu pansiona. - Smeštaj se plaća hotelu. - Informacije o smeštaju: Služba prodaje hotela "Zvezda" i "Fontana", tel/fax: 036/612 564; 612 271, e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli , Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli SVEČANA VEČERA: U restoranu hotela „Zvezda“ se može organizovati 26. 05. i svečana večera za sve učesnike sa muzičkim programom. Doplata za svečanu večeru iznosi 800,00 dinara. Cena svečane večere za osobe koje ne budu smeštene u objektima „FONTANA – KOMERC DOO“ je 1 200,00 dinara po osobi. - Svečana večera se plaća hotelu. - Informacije o svečanoj večeri: Služba prodaje hotela "Zvezda" i "Fontana", tel/fax: 036/612 564; 612 271, e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli , Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli Piće nije uključeno u cenu svečane večere. Dobrodošli! |
Preuzmite pozivno pismo sa svim potrebnim informacijama u PDF formatu: